שאלה מצוינת. יש לכך כמה סיבות שכולן יחד מבררות מה הייחוד שלנו.
אנו מתמחים בבשר, עופות ודגים ולכן- 1. אנו מקפידים על איכות המוצרים ולכן לרוב רמתם גבוהה יותר משל מרבית המוצרים הקפואים ב"סופרים". רוב הבשר שלנו מגיע ממרצדס ארגנטינה/פדרל אגנטינה/פיד לוט אורוגאוי. העופות ממשחטת "עוף טוב" ברמת איכות ונקיות גבוהה העובדים עם טכנולוגיה ייחודית בכדי לייצר עוף "ללא אנטיביוטיקה".
2. ומה בנוגע למוצרים הטריים הנמכרים בסופרים? מאז שנשחטו, נארזו, נשלחו לסופר, סודרו על המדף- ועד שהגעתם וקניתם עברו כמה ימים וכמה שלבים. בעוד שהמוצרים אצלנו נשחטו ומיד נארזו ונשמרו בהקפאה עד שהגיעו אליכם. ונכון, יש קצביות המוכרות מוצרים טריים מאותו יום, אך מחירם גבוה יותר משלנו..
3. השירות המיוחד אצלנו מאפשר להחזיר ולהזדכות על המוצר שקניתם במידה ואינכם מרוצים.
4. השירות המיוחד אצלנו מאפשר להתייעץ אתנו בכל שאלה.
5. קיים אצלנו מגוון רחב מאוד של בשרים עופות ודגים. לכן, תוכלו למצוא אצלנו מוצרים שלא נמצאים בסופר.
מתי אקבל את המשלוח?
אנו מגיעים לכל ישוב פעם בשבועיים. ניתן לראות כאן מתי נגיע לישוב שלכם. חשוב לציין, כי ניתן להזמין עד השעה 12:00 ביום של אספקת המשלוח. למקרים חריגים אנא צרו קשר בטלפון 054-9655533 / 052-3121207 אספקה לקראת הערב בין השעות 17:00-20:00
מהי עלות המשלוח?
משלוח חינם לנקודת האיסוף ביישובכם. כאן מופיע מתי נגיע והיכן נקודת האיסוף שלכם. עלות משלוח עד הבית - 20 ₪ משלוח עד הבית מתאפשר רק ביום החלוקה ביישובכם.
האם יש מינימום להזמנה?
מחיר המינימום להזמנה הינו 50 ₪
מדוע סכום הקנייה הוא רק משוערך ולא סופי?
עיקר המשלוחים מבוססים על מוצרים שקילים. לכן לא ניתן בעת ביצוע ההזמנה לדעת את מחיר הסל המדויק, אלא רק את הערכת המחיר המבוססת על הערכת משקלי המוצרים השקילים. לאחר ליקוט המוצרים לסל ביום המשלוח, המוצרים נשקלים וההזמנה נסגרת בסמוך ליציאת הרכבים לבתי הלקוחות. רק אז מתקבל סכום הקניה המדויק. סכום הקנייה הסופי מופיע על הקבלה המצורפת למשלוח. למשלמים דרך האתר- החיוב הסופי יתבצע רק לאחר השקילה ועריכת החשבון הסופי.
* בדר"כ הפער בין סכום הקניה המוערך בין סכום הקנייה הסופי הוא כ 10%
מהי הכשרות של המוצרים שלכם?
הרוב הגדול של המוצרים הם בכשרות "מהדרין" ו"מומלצי כושרות"
יש לנו גם מוצרים רבים בכשרות "הרב מחפוד".
כל מוצרי הבקר שלנו הינם "חלק בית יוסף". בקר: (מדבקה אדומה) הרבנות הראשית לישראל. מוצרי בקר: "מהדרין" רבנות קרית מלאכי
עופות: עוף טוב מהדרין הרב אוירבך. עוף עוז מהדרין רבנות ארצית.
דגים: בד"ץ חתם סופר / בד"ץ עדה חרדית. המקום נמצא תחת השגחת הרב דניאל לונצר, הרב הישוב איתמר מטעם הרבנות מוא"ז שומרון. בכל מוצר המופיע באתר כתוב מהי הכשרות לצד צילום המוצר עם הכשרות שעליו.
מהן אפשרויות התשלום?
ניתן לשלם במספר דרכים.
האפשרות המועדפת היא תשלום בהעברה בנקאית לאחר קבלת ההזמנה.
ניתן לשלם גם באמצעות כרטיס אשראי באתר. החיוב מתבצע רק בתום שקילת המוצרים וסיכום הקנייה.
ניתן לשלם גם במזומן או בצ'ק לנהג. (יש לתאם מראש עם הנהג)
האם הקנייה באתר מאובטחת?
האתר בטוח לרכישת המוצרים באינטרנט. הסליקה מאובטחת ומתבצעת ע"י חברת Tranzila.
מה ניתן לעשות במידה ויש לי בעיה כלשהי או שאיני מרוצה מהמשלוח?
אנו עושים את מירב המאמצים כדי שכל משלוח יהיה מוקפד, איכותי ומובחר ככל האפשר בכדי שאתם- לקוחותינו תהיו מרוצים. במידה ובכל זאת יש אי התאמה בין המוצרים בהזמנה לבין המוצרים המסופקים, או אי שביעות רצון מהמוצרים- אנחנו כאן בשבילכם! יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ, במייל או בטלפון ואנו נעשה את מירב המאמצים בכדי לתת מענה. מוקד שרות הלקוחות: 054-9655533 או 0523-121207 או במייל: meat2bayit@gmail.com ניתן להתקשר בשעות הפעילות של המוקד, או לשלוח הודעת וואטסאפ.
יש לי שאלה שאינה מופיעה כאן, מה עלי לעשות?
לכל שאלה ובקשה נשמח לעמוד לשירותכם!
ניתן לפנות אלינו באמצעות: האתר www.meat2u.co.il בצור קשר הדוא"ל meat2bayit@gmail.com או דרך הטלפון/ וואטסאפ- 054-9655533 , 052-3121207